Ana Sayfa » Patronlar » Ali Ağaoğlu nasıl zengin oldu?

Ali Ağaoğlu nasıl zengin oldu?

02 Haziran 2012

Son dönemde arabaları, yalıları, sevgilileri ile medya gündeminden düşmeyen ünlü işadamı Ali Ağaoğlu, nasıl  zengin olduğunu anlattı.

Nesil çatışması yaşadığı babasını terk edip evden çıktığından bu yana 30 yılı geçen sürede toplam 25 şirketi bünyasinde barındıran grubunu kurmuş. 1981 yılında ilk şirketi Akdeniz İnşaat‘la çıktığı yolculuğunda, sahibi olduğu Ağaoğlu Şirketler Grubu, bugün inşaat – gayrimenkul, enerji ve turizm sektörlerinde yatırımlar yapıyor. Sektörde bugüne dek 5 milyon metrekareden fazla yapının inşaatını tamamlayıp, satışını gerçekleştiren Ağaoğlu, İstanbul’da farklı gelir gruplarına hitap eden projeleriyle toplam 20 binden fazla konut üretimine de imza attı.

Güneri Cıvaoğlu’nun hazırlayıp sunduğu Şeffaf Oda programına konuk olan Ali Ağaoğlu nasıl zengin olduğunu anlattı.



Yorumlar (42)
  1. Alaattin Keskine
    20 Mart 2012 - 00:27

    Sayın Ali Ağaoğlu ,Ülkemizin inşaat sektöründe örnek projeler üretip toplumsal yaşama katkıda bulunarak, tecrübeli ,eğitimli personeliniz ile kalite ve iş güvenliği konularında öncülük yaparak müşteri memnuniyetini birinci öncelik gören örnek bir kurum olup milletimizin güvenini kazandığınız gibi samimi doğal tanıtım reklamları ile milletin gönlünde taht kuruyorsunuz tebrik eder başarılar dilerim, Saygılarımla .Alaattin Keskineğe

  2. serdar
    20 Mart 2012 - 17:36

    ne kadar kolaymış zengin olmak…vay anasını be 75 milyon ülkede bir kaç tane böle kişiler zengin oluyor da diğer milyonlar beceriksiz demek ki?

  3. ALi ŞAMAROĞLU
    22 Mart 2012 - 16:47

    devamını ben anlatayım :) cebimde 25 kuruş vardı o zamanlar tabi 25 kuruşa 15 katlı apartman yapılıyordu bi apartman yaptım sattım 2 apartman 3 apartman derken hazine arazierini fln aldık rüşvetle derken istanbulda çok arazi aldım saolsunlar beni hiç kırmadı o dönemler türkiye zaten karışıktı 3e 5e çok güzel araziler aldım şimdi onları inşaat yapıyorum çok iyi çok güzel oldu sefam olsun .

  4. ferhat
    24 Mart 2012 - 14:11

    çok laf yalansız çok mal haramsız olmaz demiş büyüklerimiz ne doğru söylemişler….

  5. serdar
    24 Mart 2012 - 15:37

    helal olsun çok sade bir dille işin özünü anlatmışsın…gerçekten milyonlrca insan çalışıyo hatt baba parası ile bile zor geçinirken, insanlar beş parasız nasıl zengin oluyor? sanırım siyasette böyle yapılıyor :) yani siyasetin iş versiyonu :)

  6. Fettah
    26 Mart 2012 - 11:04

    Baştaki vatandaş gibi insan ne olduğunu bilmeden dalkavukluk yaparcasına konuşursa bu adamlar yürür gider tabi adamın yaptığı inşaatlar 5 kuruş etmez ataşehir andromeda da tanıdığım bi şahıs ev aldı duvarlar aktı adam alalı 1 sene olmadan isyan etmeye başladı bu ali ağaoğlu denen şahıs kendinden 20 yaş küçük insanlarla gezip tozup metres hayatı yaşayan ülkemizde kanallarda böyle ahlaksız şekilde boy gösteren bağdat caddesinde arabasıyla gezerken gözler fıldır fıldır körpeler arıyan bi angut başta yorum yazan yalaka angut eeeee hal böyle olunca adam salaklar üzerinden prim yaparak sizlerinde dediği gibi el altından alınmış arsalara inşaat yaparak yürür gider…

    • KAMIL TOKUL
      28 Nisan 2012 - 01:16

      selamun aleykum diyelim bu sayfada yorum yapan herkese okurken benide seytan durttu dayanamadim benim adim kamil tokul 38 YASINDAYIM BIZIM ofluye ithaf edilen methiyeleri ve iftiRalari okurken tebessum ettim; ben bu usagi tANIMASAMDA SEVIYORUM ULKEMDE KAZANIPTA PARASINI YIYEN TEK ADAM VARMI OTESI,RABBIM FIRSAT VERSE SANKI IFTIRA EDEN BASKA BISEY YAPACAK YURU OFLI KIMSE TUTAMAZ SENI….

  7. Alaattin Keskineğe
    28 Mart 2012 - 05:32

    Sn Fettah önce benim gibi kimliğini açıkca belirt sonra adam gibi yaz klavye arkasından kabadayılık yapmaya kalma Sn Ali Ağaoğluna ve şahsımıza söylemiş olduğun o edep dışı sözleri aynen sana iade ediyorum şu kadarını bil insanlıktan nasibini almamış kuru gürültü yapan bir karektersin bir kimsenin özel yaşantısı hiç kimseyi ilgilendirmez öyle agam ağazı ile konuşma konuşacaksan adam gibi konuş yoksa yerinde otur……

    • mustafa
      25 Mayıs 2012 - 19:16

      sayın alattin keskineğe ali ağaoglu nekadar vergi öder ali ağaoglunu vergi ödeyenler sıralamasında görmek isteriz

  8. hüseyin
    11 Nisan 2012 - 14:26

    helal olsun hemşerime kos koca yeteneksizsiniz programında bir tane yetenek yoktu sadece bir tane oda horon oynayan köpek çıktı memleket geri kalmış bu durumda kimsenin zoruna gitmesin ali agaoglu na gelin cade yapmış adam yapa biliyorsanız buyrun beyler piyasa serbest

  9. HASAN ERDEM
    12 Nisan 2012 - 15:31

    unutmayın kefenin cebi yok bu dünyanın zevk ve sefası öbür tarafta tek tek sorulacak herkes 9 aylık ister zengin ister fakir olsun yeterki dinini ALLAHINI bilsin insanlara faydalı olsun HESABI SORULUR ELBET.

  10. yakup
    14 Nisan 2012 - 11:03

    tek kelime ile allah vergisi ama demekki bir yerde kafasını kullanmış hak eden alır hak eden kazanır sayğılar

  11. safe
    14 Nisan 2012 - 23:36

    ya kardeşim işiniz gücünüz yok mu sizin zenginin malı züğürdün çenesi hesabı birbirinize düşüyorsunuz bırakın kardeşim bu işleri sizde bir şeyler katabiliyormusunuz memlekete onun hesabını yapın ” ilim ilim bilmektir ilim kendin bilmektir sen kendini bilmezsen ya nice okumaktır” herkese iyi günler

  12. ali salim
    17 Nisan 2012 - 13:38

    agaoğlu bi gün o deniz kumuyla yaptığın binalar çökmeye başlarsa.o yidiğin hurmalar bi gün gelir tırmalar………

  13. ali salim
    17 Nisan 2012 - 13:39

    bide unutmadan o gülüşüne gıcık oluyorum agaoğlu

  14. orhan
    18 Nisan 2012 - 10:20

    agaoglu calistirdigin iscilerin cok hakkini yedin bende bunlardanim parami kestin isine gelirse dedin uzun yilar önce garibanlarin sirtindan vurdun parayi

  15. bayx
    22 Nisan 2012 - 12:59

    sende okadar zengin olda ondan sonra konuşun

    • cengiz sarıbaş
      12 Haziran 2012 - 18:07

      haklısın kardeş seni destekliyorum.bayx..ben cengiz sarıbaş villa classgayrimenkul.com 05327785994..

  16. KAYA-CONTRACT
    27 Nisan 2012 - 23:52

    Selamun Aleykum! Hayat havada hareket eden bir ucurtmanin kuyrugu gibidir! Bir anlik hareketle yakalaya bilirsen seni hic ummadigin yerlere goturur! ALLAH isi icin aylesi icin ugrasanlarin yardimcisi olsun! ALLAH,IM herkese helaliyle ekmek yedirmeyi nasip etsin insaallah!

  17. burak
    01 Mayıs 2012 - 15:24

    zenginin malı zügürtün cenesini yorarmış burrun buradan yakın atalarımız aga oglu servetinden daha çok bu lafı koymuş hayatımıza

  18. mehmet temürlenk
    03 Mayıs 2012 - 20:05

    sayın ali agaoglu beyfendi zengin bir vasiyetde bulunmuş ben öldükten sonra kabristanıma kim bir gün durusa malım mülküm servetim o kisinin demiş bunuda bi hambal duyuyor ben durucam demiş sorgu melekler geliyor ölü bizimde önce su dirinin bi hesabını allım demiş hamal sormuslar bu ipi nerden kimden nasıl aldın bu sepeti nasıl aldın kime ördürdün bi iple bi sepetin hesabını verememiş hemen cıkmıs dısarı ne oldu diye sormuslar oda ben bir iple sepetin hesabını veremedim bilmedigim servetin hesabını asıl verecem demiş onun iin fazla varlık iyi olmaz kapına bi hasta gelse ilacı sende olsa o ilacı verirmisin saygılarımla

  19. ertuğrul
    08 Mayıs 2012 - 15:46

    hakikaten konuşmasını dahi bilmeyen birisi bu kadar para, haram olmadan olmaz.belliki rüşvetle kayırmayla bu kadar servet yapmış. bari medyada fazla çıkartılıp gençlere kötü örnek olmasın. metresler arabalar şaşalı evler. devlet arazisi peşkeş çekildi gözlerimizin önünde ve biçbirimiz birşey yapamıyoruz. açıklasınlasın tek tek arazileri nasıl aldığını.
    hayır yoksa benmi yanlış anlıyorum çocuklarımıza “bak bu toplumumuz için kötü örnek” diyemi bahsedecez. o zaman her televizyona çıktığında 18+ ibaresi hatta 20+ ibaresi konsun.

  20. murat
    09 Mayıs 2012 - 14:00

    peki bu mala hiçmi haram katmadınız?ben bunu biliorum çok laf yalansız çok mal haramsız olmaz tşkr ederim

  21. mustafa
    09 Mayıs 2012 - 16:01

    Komik yaw çok komik hiç paran olmadan sıfırdan bu noktaya gelmek!!! romantikleri kandırır bu laflar sadece, sıfırdan başlayacaksın hiç paran olmadan,bütün bunlarıda toz duman atmadan yapmak, sadece ticaretten anlamayan romantik insanları kandırır bu laflar…

  22. alaattin
    09 Mayıs 2012 - 20:29

    arsa al inşaat et hep yap zengin olursun

  23. muharrem
    09 Mayıs 2012 - 23:43

    ali ağaoğlu = boş bir teneke, basit bir müteahhit parçası Fettah doğru söylemiş

  24. murat
    14 Mayıs 2012 - 14:06

    ya adama bakarsanız bi fakire bile yardım etmemiştir azıcıkta onlara yardım etsin …! Bu adam tam 50.000 işcinin 1 yıldaki toplam maaşı kadar koluna saat almış yuh be ona!

  25. Adamın Biri
    14 Mayıs 2012 - 18:22

    uydurma tanrınıza sığınıp, bize nasıl olsa diğer tarafta verir, dünyada yaşıyor ama öbür tarafta o görecek gününü, falan gibi kıskançlıklar yapacağınıza biraz siz de kafanızı çalıştırıp dünyada bu adam gibi keyfe, başarıya varın. yerse tabii :)) ama yapamazsınız çünkü siz ancak mırnav dersiniz kıymaya. o yüzden zaten öteki dünya beklentileriniz. o kadar başarısızsınız ki psikolojik olarak beyniniz korumaya alıyor sizi öbür dünya masallarıyla.

  26. turgay kayacan
    18 Mayıs 2012 - 19:31

    yaw bırakk bu ayakları beş parasız yola çıkmışta hedefleri varmışta hikayelerini siyasi dayanağın olmasın yalakalığın olmasın oraya buraya sıfırdan buralara üç beş tane aptal inanır ancak ne imparatorluklar çöktü emekçinin hakkından dulun yetimin garibanın üstünden pri,m yapılarak kurulan yakındır yeni çöküşler evet bir karadenizli olarak gurur duyarız faydalı insana ama şatafat ve aşırı lüksün ahmaklarına değil

  27. Ugur
    22 Mayıs 2012 - 16:53

    Siz sadece haram yolla para kazanilir dusuncesiyle devam ederseniz helal para kazanmak okadar guz gelir haklisiniz. Adam calismis kazanmis calisin sizinde olsun

  28. bafralı
    29 Mayıs 2012 - 22:52

    helal olsun karadenizli kardeşime kedi yetişemediği ete mındar dermiş

  29. ömer baş
    30 Mayıs 2012 - 10:26

    sayın ali bey ben 08 06 1969 istanbul doğumlu aslen giresun luyum 1982 yılında tophane kumbaracı yokuşunda mobilya dekorasyon atölyesinde çırak olarak sanat eğitimime başladım hala bir çok üstadlarımızın yanında çırak sayılırız 20 yıldır atölyecilik yapıyorum 5 kere iflas ettim şimdi altıncı kez sıfırdan başlayarak allahın izniyle devam ediyorum.sizin yapmış olduğunuz konut projelerinde size layıkıyla hizmet etmekten onur duyarız.saygılarımla ömer baş 0532 276 88 69

  30. medcezir
    30 Mayıs 2012 - 16:10

    ”adamın biri” uydurma tanrınız diyerek yazdığın o kelimeleri yediririm sana. nefes aldığın o gırtlağını düğümlerim senin. ali ağaoğlu konu, sense milletin inançlarıyla dalga geçerek yorum yapıyorsun! evet ali ağaoğlu haram para kazanıyor. oda bir çok tanıdığım müteahhit’den farksız. ali ağaoğlu’nu burada öven yandaş, yalaka beyler, peki siz niye ağaoğlu kadar zengin deilsiniz yada olamadınız??? çalışın sizde zengin olun diyen,kendini zeki sanan beyler!
    bir inşaatın ne kadara mal olduğunu, işçinin günlük yöğmiyesinin ne kadar olduğunu çok iyi bilen birisiyim!
    1 harcayıp 10 kazanırsan haksız kazanç sağlarsan, türkiyede her adı ali olan zengin olurdu!
    eyyy oflular çok övdüğünüz sevdiğiniz hemşeriniz, van depreminde, afrikaya olan yardımlarda bağışta bulundukları rakamlar, bir acun ılıcanın bağış miktarından az!!!
    neyse beyler uzatmanın anlamı yok, böyle iş adamlarından uzak durucak, yaptıkları konutlardan ev almayacaksın. gavur dediğimiz insanlar bile bunlardan daha merhametli ve hak yemeyen, dürüst ticaret yapan insanlar! benim türk milletine düşmana gerek yok, benim milletim kendi milletini düdüklemeye çalışan, kandırmaya çalışan bir millet oldukça daha çok geri gideriz!!!

  31. mahmut
    31 Mayıs 2012 - 16:36

    ağa oğlu doğrudur benimde arkamda sırtımda
    tayyip amcam olsa bende çok çabuk zengin olurum. oda rizeli sende bu dünya sizede kalmaz

  32. cengiz sarıbaş
    12 Haziran 2012 - 18:03

    kuşadasından sevgimle kucaklıyorum ali bey villaclass gayrimenkul.com cengiz sarıbaş

  33. ismail
    20 Haziran 2012 - 11:15

    vallah ben on üç yaşından bu yana çalışıyorum yaş 36 ama bir ev sahibi bilr olamadım.askari ücret belimizi büktü zengin olmanın sırrını anlat ta bilelim

  34. sarputso
    25 Temmuz 2012 - 11:00

    bu adami babam bizzat taniyor ve adam tefecidir! “zenginin malı zügürtün cenesini yorarmış” valla hic yormuyor ne diyeyim. Hayatimdan cok memnunum, kimsenin parasindada gozum yok. kimse bu kadar parasizliktan bir anda bu kadar zengin olamaz hele Turkiyede! turkiyede tek saygi duydugum iki zengin insan vardir. Biri sabanci oburude koctur. bu adamion kazandigi para haramdir. obur dunyada seni kimse kurtaramiyacak kocum. sen havani at simdi.

  35. Varol
    29 Temmuz 2012 - 01:56

    Sayın ağaoğlu nasıl ve kimin hakklnl yedin

  36. enes
    06 Kasım 2012 - 12:02

    adam çalışmış abi

  37. özden
    22 Aralık 2012 - 21:29

    yorumların hepsini okudum ve anladım ki türk insanının bilinçaltlari boş atasözleriyle doldurulmuş. Yok zenginin mali zugurdun çenesi yok fazla para haramsiz olmaz flan filan saçma sapan seyler ya arkadaş madem haramla kazanılıyo yapabiliyorsan sende yap sende zengin ol sende 18lik çıtırları sik en kral arabalarda gez madem helalle oluyo o zaman git helalinle kazan da öyle yap sende zengin ol seni konussunlar.yani bu rada ona buna fırça atmakla kıskanmakla bi yere varılmıyo eğer bi şeyleri kazanmak istiyorsan hangi işi yaparsan yap EN İYİSİNİ yapmaya çalış sakıp sabancı ne demiş ayakkabı boyacısida olsan en iyi ayakkabıyı sen boya işin püf noktası burada. Ama bizim türk milleti alışmış yatmaya bir kuru maaşa.

  38. muhammet
    08 Ocak 2013 - 19:15

    adamin ozel hayati sizi ilgilendirmez tek kelimeyle helal olsun adam alinteriyle kazanmis bundan sonra sini bilmem ama bende ticarete atilacam ali abi nasil ticarete nasil atilmissa bende ona ozenerek ticarrete atilacam ama akilimdaklan ticarette namuslu adam varmidir

  39. bilkoç
    20 Şubat 2013 - 22:56

    çoğu yorumları okudum şunu söylemek isterim eğer gerçekten alın terinle kazandınsa ağaoğlu helali hoş olsun.yok tüyü bitmedik yetimin ,devletin,garibanın,işcinin hakkı ise işte bizde üzülürüz.özel hayatına gelince adı üstünde özel hayatın ama biz örfü adetleri ve muhafazakar bir ülkedeyiz o yüzden kadınlarla yada içkilerini biraz kendi içinde yaşaman gerekir.medya ve halkın önünde türk toplumuna iyi örnek değil. ayrıca su gibi para harcamak bunu sınırlıda yapa bilirisin 500milyarlık saat yerine bir okul bir köprü bir vakıf ,cami hizmetleri yapabilirisin.hem adını yaşatırsın hemde hayırla anılırsın.elbette insanın sosyal hayatı olur ama su gibi para harcamak bir gecede 7bin tl yemk bunlar çok abartılı.bu memlekete vergi veriyosan güzel çalışıyosan ,işciye ekmek parası ağlıyosan biz tebrik ederiz.ama dedğim gibi bağzı konularda çok yanlışlık var

Yorum yaz

İş kurmak.net © Copyright 2012 - Tüm hakları saklıdır. Gizlilik Sözleşmesi / Sitemap / İletişim -